آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری و مجازی فصل تابستان در کانون خوزستان

سرپرست اداره کل کانون خوزستان از ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری و مجازی فصل تابستان مراکز فرهنگی هنری کانون استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی  کانون خوزستان، حبیب آل‌کرد سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام این خبر افزود؛ فعالیت‌های حضوری و غیرحضوری تابستانه کانون با عنوان «در مسیر قله» و با شعار «ایمان، امید و دانایی» در سراسر استان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۵ تیرماه ۱۴۰۲ فرصت دارند  در این کلاس‌ها ثبت‌نام و  از خدمات کانون استفاده کنند.

وی اضافه کرد؛ فعالیت‌های کانون در دو بخش فعالیت های کتابخانه ای از جمله؛ قصه‌گویی، معرفی مشاغل، شخصیت‌ها، وقایع، سرود، نمایش خلاق و... (به‌صورت رایگان) و بخش کارگاه‌های آموزشی تخصصی، مهارتی و تربیتی به‌صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

آل کرد در ادامه تصریح کرد؛ متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون و پس از تکمیل فرم عضویت در کارگاه‌های، نقاشی، خوش‌نویسی (تحریر و قلم)، سفال‌گری،  داستان‌نویسی مقدماتی، قصه‌گویی، کاردستی مقدماتی و تکمیلی، رباتیک، نمایش خلاق، شعر و بازی و...، نام‌نویسی و با گذراندن تعداد جلسات تعریف‌شده، گواهی پایان دوره دریافت کنند و در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون ‌شوند.

گفتنی است؛ زمان شروع این کارگاه‌ها از روز ۶ تیرماه لغایت ۱۸ شهریورماه تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان»(۷ سال به بالا)، «نونهال»(۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان»(۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =