بررسی میزان اثربخشی فعالیت‌های کانون در جامعه، اهمیت دارد

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری در بازدید از کانون مازندران، به ضرورت بررسی میزان اثربخشی فعالیت‌های کانون در میان جامعه هدف و خانواده‌ها تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی امور بین‌الملل کانون، روح‌الله عباسی‌نژاد در بازدید از اداره‌کل کانون مازندران، کانون زبان و مراکز فرهنگی هنری شماره دو و سه ساری در جریان فعالیت‌های کانون مازندران قرار گرفت.

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون ضمن بازدید از بخش اداری و گفت‌وگو با همکاران کانون، کانون زبان و مراکز و همچنین بررسی وضعیت ساختمان‌های کانون در ساری به اهمیت کار فرهنگی و تربیتی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه نسل امروز، نسل الگوگراست، اظهار داشت: یکی از ارکان اعتباری کانون، مربیان است، چرا که مربیان مهم‌ترین سرمایه‌ی انسانی این نهاد فرهنگی محسوب می‌شوند و تاثیر آن‌ها بر کودکان و نوجوانان به عنوان نسل آینده‌ساز قابل درک است.

بررسی میزان اثربخشی فعالیت‌های کانون در جامعه، اهمیت دارد

عباسی‌نژاد با اشاره به اینکه ظرفیت‌های عظیم کانون می‌بایست بیش از پیش به جامعه معرفی شود؛ به اهمیت کار تربیتی و ضرورت تقدم آن بر رویکرد آموزشی اشاره کرد و افزود: بیش از ۶۰ فعالیت در حوزه تعلیم و تربیت کودک و نوجوان و شکوفایی استعدادهای اعضا وجود دارد؛ اما در عین حال لازم است، میزان اثربخشی این برنامه‌ها در جامعه هدف و خانواده‌ها را نیز مورد پژوهش و بررسی قرار داد.

بررسی میزان اثربخشی فعالیت‌های کانون در جامعه، اهمیت دارد

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری در ادامه صحبت‌ها و گفت‌وگو با مدیرکل، کارشناسان و مربیان کانون، به اهمیت روزآمدسازی فعالیت‌ها و برنامه‌ها به عنوان یکی دیگر از مسایل قابل توجه اشاره و تصریح کرد: مبتنی بر ذائقه‌سنجی و احصا شیوه‌های نو و بالنده باید به درک دقیق‌تر و مناسب‌تری در خصوص نیازهای تعلیمی و تربیتی اثربخش برسیم.

در ادامه این بازدید، عباسی‌نژاد با همراهی مدیرکل کانون مازندران و سایر کارکنان، با حضور در گلزار شهدای ساری، نسبت به مقام شهدا به‌ویژه شهدای نوجوان ساری ادای احترام کرد.

بررسی میزان اثربخشی فعالیت‌های کانون در جامعه، اهمیت دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =