آغازی خوب برای تابستان در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای چند برنامه متنوع آغاز تابستان پررونق کانون را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای چند برنامه متنوع به استقبال تابستان پررونق کانون رفتند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان جشن افتتاحیه کارگاه‌های تابستانه  را با دعوت از اعضا و جمعی از مادران آنها برگزار کرد.

اجرای مسابقه و بازی‌های پرنشاط، قصه گویی خلاق ، معرفی کارگاه‌های کانون ، معرفی کارگاههای تخصصی  توسط مربیان و در پایان نمایش فیلم از جمله بخش‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو تاکستان به همین مناسبت  جشن«آب پاشونک» را با حضور اعضا و جمعی از خانواده ایشان برگزار کرد. معرفی آداب و رسوم و معرفی جشن آب پاشونک ( با هدف آشنایی و پاس‌داشت آداب و رسوم اصیل و کهن بومی-ملی )از فعالیت‌های دیگر این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین تابستان خود را با برگزاری جشن تیرگان آغاز کرد.

دراین برنامه مربیان کارگاه‌های تخصصی درباره اهداف و شیوه آموزش رشته خود با اعضا به گفت و گو نشستند.

از دیگر فعالیت‌های این جشن مسابقه لیپ سینگ، بازی ریتم و گیم، دف نوازی، شعر خوانی و قصه گویی بود

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع جشن آغاز تابستان را با همکاری خود اعضا برگزار کرد.

نمایش درخت بخشنده (کاری از اعضا کارگاه نمایش)، هم‌نوازی اعضای کارگاه موسیقی، اجرای مسابقه، ریتم و گیم از بخش‌های این برنامه بودکه با حضور اعضا و خانواده ایشان برگزار شد.در ادامه جشن آب پاشونک با هدف گرامی‌داشت آیین‌های بومی در محوطه بیرونی این مرکز برگزار شد.

مرکز فرهنگی و هنری محمدیه جشن آغاز تابستان را با حضور اعضای شورای شهر، معاون فرهنگی کانون و جمعی از اعضا و خانواده‌های ایشان برگزار کرد.

تلاوت قرآن مجید، پخش سرود ملی، نمایش نماهنگ کلیپ کانون، قصه گویی، اجرای سرود، مسابقه و اهدای جایزه ازجمله بخش‌های این برنامه بود.

آغازی خوب برای تابستان در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

آغازی خوب برای تابستان در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

آغازی خوب برای تابستان در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =