نمایشگاهی با موضوع احساسات (شادی و غم)

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشگاه تیر ماه خود را به موضوع احساسات (شادی و غم) اختصاص داده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه که با عنوان «یک روز خوب می‌آید!» برگزار می‌شود منتخبی از کتاب‌های فارسی و غیرفارسی با موضوع احساسات (شادی و غم) به نماش گذاشته خواهد شد.

موضوع  نمایشگاه «یک روز خوب می‌آید!»  به مناسبت ۱۸تیر روز ملی ادبیات کودک و نوجوان انتخاب شده است و به یکی از مهارت‌های مهم کودک و نوجوان یعنی شاد بودن و غلبه بر غم پرداخته است.

اسامی برخی از کتاب‌های این نمایشگاه عبارتند از: «جزیره شادی» اثر ماریت تورن کویست و ترجمه محمدهادی محمدی، «احساس امروز من» نوشته میس فن هاوت ترجمه مرسده عامری، «درخت سرخ»   نویسنده و تصویرگر شاون تن مترجم ریحانه خرم پناهی، «وقتی غصه در خانه‌ات را می‌زند» نویسنده و تصویرگر ایوا ایلند و «دنای شما چه رنگی است؟» اثری از باب گیل و ترجمه مهرک میراب زاده، ten tears and one embrace  by marta sanmamed، thinking thoughts and feeling feelings by ryan hendrix، sad book by michael rosen's، today i feel silly &other moods that make my day by jamie lee curtis

نمایشگاهی با موضوع احساسات (شادی و غم)

همچنین علاوه بر نمایشگاه «یک روز خوب می‌آید!»، نمایشگاه دیگری با عنوان «کتاب‌های مقوایی» در کتابخانه مرجع کانون برقرار است.

کتاب مقوایی نسخه‌ی با دوامی از کتاب معمولی است که صفحه‌هایش بسیار ضخیم و شبیه مقواست. کتاب‌های مقوایی اولین ابزار آشنایی کودک با ادبیات است.

این کتاب‌های ساده که برای نوزادان و کودکان نوپا نوشته شدند معمولا واژگانی بزرگ و تصاویری رنگارنگ دارند که توجه کودک و نوزاد نوپا را جلب می‌کند.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند تا پایان تیر ۱۴۰۲ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ تا ۱۵ به کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران کانون مراجعه کنند.

نمایشگاهی با موضوع احساسات (شادی و غم)

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =