نشست هم‌اندیشی کمیته کودک و نوجوان کنگره شهدا در کانون کهگیلویه و بویراحمد

نشست هم‌اندیشی کمیته کودک و نوجوان کنگره یک هزار و ۸۰۸ شهید استان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ، نشست هم‌اندیشی کمیته کودک و نوجوان کنگره شهدای استان در راستای برگزاری کنگره یک هزار و ۸۰۸ شهید استان با حضور کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،صبح امروز ۶ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از وظایف مهم، عنوان و اظهار کرد: این کمیته با توجه به گروه سنی جامعه‌هدف از ویژگی خاصی برخوردار است و به‌معنای واقعی بایست منطبق با کلام مقام معظم رهبری به استفاده از زبان هنر در برنامه‌های کنگره توجه داشته باشد.

کبری اخلاقی‌نیا جهت‌دهی تمامی فعالیت‌ها، فرآیندها، محصولات، دوره‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در راستای شکل‌گیری و تقویت ایمان و هویت ایرانی‌اسلامی و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و امیدآفرینی در کودکان و نوجوانان را از سیاست‌های کانون، عنوان و اظهار کرد: کانون استان با تمام ظرفیت و توان نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات در خدمت شهدا و آرمان‌های راستین آن‌هاست و توسعه و تعمیق ارزش‌های والایی چون ایثار و شهادت را در دستور کار خود دارد.

برگزاری مهرواره‌های قصه‌گویی با موضوع  زندگی نامه شهدای استان،  مهرواره نمایشنامه خوانی باعنوان روایت سبز با موضوع ایثار و شهادت ، تولید ویدیوکست معرفی شهدای نوجوان استان  ، مستند سازی تاریخ شفاهی ایثارگران کانون استان  ، برگزاری نمایشگاه کتاب و ایستگاه مطالعه با موضوع دفاع مقدس ،  برگزاری نمایشگاه نقاشی از آثار اعضا با موضوع دفاع مقدس ، مهرواره استانی قصه‌نمایش با موضوع زندگی نامه شهدای استان از مصوبات این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =