به خانه ام برگشتم

عضو موفق مرکز فرهنگی هنری سی‌سخت قهرمان پرتاب نیزه ،به اعضای جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انگیزه می‌دهد و می گوید :به خانه‌ام برگشتم.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد زهراصیادی  عضو ارشد مرکز فرهنگی هنری سی‌سخت از موفقیت‌ها و تلاش‌هایش برای اعضا می گوید و از خاطرات کانون به شیرینی یاد می کند. وی کانون را محلی امن و زمینه‌ای برای پیشرفت کودکان ونوجوانان می‌داند .

 از حضورش در کلاس‌ها وخاطراتش دراردوها خصوصا اردوی شمال برای اعضای کودک و نوجوان کانون سخن می‌گوید.

زهرا صیادی اکنون مربی پرتاب نیزه در شهر سی سخت است  وامید دارد که روزی پرچم ایران را در دیگر کشورها برافراشته خواهد کرد .

وی  درسال ۱۴۰۰دراولین دوره مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع)، گرامی‌داشت استاد علی باغبان‌باشی ویژه بانوان که در شهر مشهد برگزار شد  توانست مقام‌های اول پرتاب نیزه را از آن خود کند.

در این مسابقات زهرا صیادی از شهر سی‌سخت پدیده نوظهور پرتاب نیزه کشور با پرتاب ۳۹.۳۸ متری بر سکوی نخست ایستاد و سحر ضیایی از سی‌سخت با پرتاب ۳۹.۰۸ متری مقام دوم را کسب نمودند .

سحر وزهرا هردو از اعضای فعال مرکز سی سخت هستند .زینب و زهرا صیادی دوخواهر دوقلو از دوران کودکی تا پایان نوجوانی به عنوان اعضای فعال درمرکز حضور پررنگی داشتند .

این دو عضو فعال و ارشد مرکز سی سخت درجشنواره‌های استانی حضور فعالی داشته  و امروز زهرا وزینب به همراه یکی دیگر از اعضای فعال میهمان مرکز سی‌سخت بودند و همچنان مشتاق که در فعالیت‌ها شرکت کند .

این عضو موفق کانون برای اعضای فعالیت شعر خوانی و روخوانی کتاب را انجام و به اعضای کودک ونوجوان گفت : کانون خانه ی دوم من است و امروز دوباره به خانه‌ام برگشتم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =