بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده پشتیبانی نزاجا از مرکز ۲۶ کانون تهران

فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده پشتیبانی نزاجا با حضور در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۶ کانون پرورش فکری تهران در جریان روند فعالیت‌های این مرکز قرار گرفتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ دوم سیروس محمدی فرمانده پشتیبانی نزاجا با هیات همراه از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۶ کانون پرورش فکری استان تهران بازدید کردند.

بر اساس این خبر، آنان ضمن بازدید از روند تعمیرات و بازسازی مرکز شماره ۲۶، با همکاران و والدین اعضاء گفت‌وگو و تبادل نظر داشتند.

امیر سرتیپ دوم سیروس محمدی فرمانده پشتیبانی نزاجا ضمن قدردانی از زحمت‌های مربیان توانمند این مرکز، برای بررسی نیازهای فوری مرکز و طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره با مربی‌مسئول این مرکز فرهنگی هنری به گفت‌وگو نشست و پیگیر مسائل و مشکلات این مرکز شد.

همچنین تأمین برخی وسایل و رفع مشکلات طرح‌های ناتمام عمرانی مرکز از جمله مواردی بود که با دستور وی و با مساعدت و همراهی امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به آن توجه شد.

عزیزه اسلامی مربی مسئول این مرکز نیز به بیان چگونگی برگزاری کارگاه‌ها، نقش برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون پرداخت.

بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش و هیات همراه از مرکز ۲۶ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با حضور پررنگ اعضا همراه بود و خاطره‌ای به‌یادماندنی در این مرکز به ثبت رساند.

یادآوری می‌شود مرکز شماره ۲۶ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بزرگراه بابایی، بلوار ارتش، بلوار نیروی انتظامی، بوستان جنگلی شهید فلاحی واقع شده است که بیشتر اعضای کودک و نوجوان این مرکز را فرزندان خانواده‌های ارتشی و نیروهای مسلح تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =