کد خبر: 327122
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
بازدید 197
همسایه‌های کانون برای عید غدیر هدیه می‌گیرند

ویژه‌برنامه «هم‌سایه غدیر» در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مناسبت عید غدیر خم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان همزمان با عید غدیرخم و با الهام از این حدیث امام علی(ع) : «از نشانه‌های حسن همسایگی‌ جویا شدن از حال آنان است»، ویژه‌برنامه «هم‌سایه غدیر» را با هدف آشنایی بیشتر اعضا با ماجرای غدیر و انتشار فرهنگ غدیر و سیره امام علی(ع) برگزار می‌کند.

بنابر این خبر، اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان می‌بایست با الهام از کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی غدیری این روزها، بسته‌های فرهنگی ازدست‌سازه‌هایی چون سفال، گیف، دست‌نوشته تبریک عید غدیر یا خوراکی‌های مناسب و خوشمزه همراه با پرچم کاغذی متناسب جهت نصب درب منازل، مغازه‌ها و... تهیه کنند.

همچنین، اعضا با همراهی مربیان خود باید این هدیه‌ها را تا روز پنج‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ به همسایگان مراکز فرهنگی‌هنری چون مغازه‌داران، نمازگزاران مسجد محله و امام جماعت، پایگاه بسیج محله، بیمارستان و مراکز درمانی مجاور و ... برسانند و عکس‌هایی از مراحل تولید و اهدای این بسته‌ها را به  آفرینش‌های فرهنگی کانون استان ارسال کنند.

برهمین اساس، از دست‌سازه‌های خلاقانه و زیبا تقدیر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =