برگزاری آیین اختتامیه جشنواره استانی راویان غدیر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از برگزاری اختتامیه جشنواره استانی راویان غدیر در ۱۵ تیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین آیین اختتامیه جشنواره استانی راویان غدیر در تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۲ در مجتمع کانون استان قزوین برگزار می‌شود.

سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون استان قزوین با اشاره به این‌که اختتامیه جشنواره استانی راویان غدیر در آستانه عید سعید غدیرخم برگزار می‌شود، از همکاری بنیاد بین المللی غدیر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با این رویداد فرهنگی-مذهبی خبر داد.

به گفته مدیرکل کانون این فراخوان اردیبهشت امسال ویژه دو گروه سنی ۸ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۷ سال در سراسر استان منتشر شد و شامل رشته‌های شعرخوانی و مداحی در گستره استانی بود و مهلت ارسال آثار تا پنج تیر ۱۴۰۲ تعیین شده بود.

موسوی افزود:این جشنواره با موضوع واقعه تاریخی غدیر، زندگی، سیره و احادیث حضرت علی(ع) برگزار شد و آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ عمیق و اهداف واقعه غدیرخم، ترویج فرهنگ علوی و تولید آثار در این زمینه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌آید.

مدیرکل کانون با بیان این‌‎که ۱۲۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، ۱۲ اثر مداحی و ۱۱۱ اثر شعرخوانی را از دستاوردهای این فراخوان دانست که ۴۹ شرکت کننده زیر ۱۲ سال سن دارند.

مدیرکل کانون قدردانی از برگزیدگان، استفاده از ظرفیت‌های نشاط افزایی معنوی و پاسداشت عید فرخنده غدیرخم را از اهداف برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره برشمرد که با دعوت از مسئولان استان و مخاطبان جشنواره در تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۲ در مجتمع کانون استان قزوین برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =