کد خبر: 327221
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
بازدید 151
افتتاح انجمن ادبی پردیسان در کانون پرورش فکری

آیین افتتاح انجمن ادبی پردیسان با حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی در سالن کنفرانس مجتمع کانون پرورش فکری پردیسان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم  آیین افتتاح انجمن ادبی پردیسان با حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی روز  چهارشنبه 14 تیرماه در سالن کنفرانس مجتمع کانون پرورش فکری پردیسان انجام شد.

افتتاح انجمن ادبی پردیسان در کانون پرورش فکری

در ابتدای این نشست محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری قم تاسیس انجمن ادبی در پردیسان را اتفاقی مبارک دانست و با اشاره به حضور گسترده شاعران و نویسندگان طراز اول کشور در منطقه پردیسان، ضرورت ایجاد محفلی برای دورهمی و گپ‌وگفت و همچنین ارائه و نقد و بررسی آثار آنان را برای حاضران تببین کرد. غفاری با اشاره به اینکه سعی بر مردمی بودن و اداره انجمن توسط خود شاعران و نویسندگان پردیسان است، از هنرمندان خواست تا خود امور اجرایی آن را به دست بگیرند و برای پیشرفت روبه‌روز آن در کنار کانون پرورش فکری باشند.

افتتاح انجمن ادبی پردیسان در کانون پرورش فکری

در ادامه شاعران به بیان نقطه نظرات و تبادل نظرپیرامون راه اندازی انجمن ادبی پردیسان، چگونگی اجرای برنامه‌ها، روز و ساعت انجمن و... پرداختند. شعرخوانی شاعران حاضر در جلسه از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

افتتاح انجمن ادبی پردیسان در کانون پرورش فکری

محمد میرزایی بازرگانی، حامد طونی، حسین فرامرزی، سعاده سادات حوائجی، فاطمه الله مرادی، زینب خاکباز مقدم، فاطمه مظفری، زهرا سلیمی، مریم جلال، معصومه اجاقیان و... به شعرخوانی پرداختند. لازم به ذکر است که با نظر حاضران، انجمن ادبی پردیسا پردیسان به صورت هفتگی عصر هر شنبه در مجتمع پردیسانِ کانون فکری استان قم برگزار خواهد شد و حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =