جشن امضا کتاب "سیب زمینی خورها" همراه با اکران فیلم سینمایی "سبز کوچک"

به مناسبت روز قلم ،جشن امضا کتاب "سیب زمینی خورها" همراه با اکران فیلم سینمایی "سبز کوچک"با حضور غلامرضا رمضانی، نویسنده و کارگردان سینمای حوزه کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان مرکزی، به مناسبت روز قلم در روز پنجشنبه ۱۵تیرماه ۱۴۰۲ جشن امضا کتاب "سیب زمینی خورها" به نویسندگی غلامرضا رمضانی همراه با اکران فیلم سینمایی "سبز کوچک"به کارگردانی غلامرضا رمضانی از تولیدات کانون پرورش فکری با حضور غلامرضا رمضانی، نویسنده ، فیلم نامه نویس و کارگردان سینمای حوزه کودک و نوجوان در سالن آمفی تئاتر مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این نشست که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی اجراشد ،احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی، مسلم احمدلو معاون فرهنگی و کارکنان اداره کل و مربیان و اعضای مراکز کانون اراک و همکاران اداره کل کتابخوانه های عمومی استان مرکزی حضور داشتند.

جشن امضا کتاب "سیب زمینی خورها" همراه با اکران فیلم سینمایی "سبز کوچک"

احسان منصوری مدیر کل کانون استان ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور رمضانی کارگردان و نویسنده  در جمع کانون استان مرکزی و شهر زادگاهش به تبریک روز قلم به اهالی وصاحبان قلم پرداخت و برگزاری این نشست ها فرصتی مناسب جهت هم اندیشی اعضا و استفاده کاربردی و سازنده از نقدها در رشد قلم های اعضا می باشد.

منصوری در ادامه از کارگردان سینمای کودک و نوجوان در خواست کرد ،دربرگزاری دوره های کارگردانی بازیگری سینمایی برای اعضای مراکز کانون استان مرکزی تعامل و همکاری نماید.

رمضانی در جمع کانون استان مرکزی گفت: همه چیز من از عضویت در کانون پرورش فکری در شهر اراک شکل گرفت و کانون پرورش فکری در رسیدن من به این جایگاه نقش کلیدی داشت.

وی افزود: دوران نوجوانی در شهرستان اراک زندگی می‌کردیم، امکانات‌مان فراتر از کتابخانه‌های کانون نبود و این مکان مهمترین ملجاء ما و نور چشم و امید ما بود که هم در آن تئاتر کار می‌کردیم، هم فیلم می‌دیدیم، هم شعر و قصه می‌خواندیم. این فضایی بود که ناخودآگاه در شکل گیری شخصیت ما اثرگذار بود و من را به بازیگری نویسندگی علاقه‌مند کرد. برای همین به نوشتن داستان کوتاه، فیلمنامه و نمایشنامه کوتاه پرداختم و سرآخر به سمت سینمای کودک سوق یافتم.

جشن امضا کتاب "سیب زمینی خورها" همراه با اکران فیلم سینمایی "سبز کوچک"

َدر این مراسم ،با حضور غلامرضا رمضانی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی "سبز کوچک" در سالن آمفی تئاتر مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی نمایش داده شد. و سپس اعضای علاقمند جلسه پرسش و پاسخ و نقد فیلم با کارگردان مجموعه اجرا شد . 

نویسنده کتاب "سیب زمینی خورها"در بخش پرسش وپاسخ پیرامون مراحل شکل گیری و نگارش توضیحاتی ارایه دادند.

جشن امضا کتاب "سیب زمینی خورها" همراه با اکران فیلم سینمایی "سبز کوچک"

نهالی با عنوان یادمان غلامرضا رمضانی نویسنده ، کارگردان سینمای کودک و نوجوان با حضور مدیر کل کانون استان و همکاران و مربیان کانون و اعضا شرکت کننده  و در محوطه مجتمع کانون واقع در پارک آزادی کاشته شد.

پایان بخش برنامه اهدا لوح تقدیر و تجلیل از حضور ارزشمند و تاثیرگذار غلامرضا رمضانی در جمع اعضای کانون استان مرکزی  بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =