برگزاری کارگاه برقراری ارتباط موثر ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری سی‌سخت

مرکز فرهنگی هنری سی سخت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به برپایی کارگاه برقراری ارتباط موثر ویژه‌ی والدین را در مرکز سی‌سخت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ والدین کودکان و نوجوانان راه‌های برقراری ارتباط موثر با کودک و نوجوان را در یک کارگاه آموزشی تمرین کردند.

عبدالصمد رضایی مدرس این کارگاه آموزشی مفاهیم کلی ارتباط و فرآیند آن، مدل‌های مختلف ارتباطی، انواع ارتباطات (کلامی و غیر کلامی)، مفهوم و ویژگی‌های ارتباط اثر بخش و اثرات آن در رشد شخصیت کودکان ونوجوانان را برای والدین بازگو کرد.

وی مباحثی از جمله  شناخت ویژگی‌های کودک ونوجوان در دوره‌های مختلف سنی به ویژه دوران بلوغ، زمینه‌های لازم برای برقراری ارتباط با کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علاقه‌مندی به کودکان ونوجوانان و فنون و شیوه‌های برقراری و حفظ ارتباط با آنان، مهارت های لازم برای برقراری ارتباط با کودکان و نوجوانان از جمله  گوش‌کردن موثر، همدلی، درک و پذیرش احساسات و موانع برقراری ارتباط اثر بخش را مورد بحث قرار داد.

مدرس کارگاه به والدین گفت:  اگرمیخواهید فرزندانی بااعتماد به نفس داشته باشید از خودتان شروع کنید .

عبدالصمد رضایی ،نویسنده ، شورای سابق شهر سی‌سخت ، کارگردان ،بازیگر، رییس انجمن کتابخوانان شهر سی سخت می باشد.

برگزاری کارگاه برقراری ارتباط موثر ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری سی‌سخت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =