بازدید امام‌جمعه از فعالیت‌های تابستانی کانون مهدیشهر

امام‌جمعه مهدیشهر در راستای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت از فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان، بازدید و با اعضای کودک و نوجوان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، محبوبه حیدریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مهدیشهر از بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی امام‌جمعه شهرستان از فعالیت‌های تابستانی اعضا و مربیان در راستای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در شامگاه یک‌شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: امام‌جمعه با حضور در ویژه‌برنامه‌ی «امیدان زندگی»، ضمن تبریک فرارسیدن دهه‌ی امامت و ولایت در نشستی صمیمانه با مخاطبان کودک و نوجوان به تشریح واقعه‌ی غدیر و بیان خصوصیات رفتاری حضرت امام‌علی(ع) و اجرای مسابقه‌ پرداخت.

بازدید امام‌جمعه از فعالیت‌های تابستانی کانون مهدیشهر

حجت‌الاسلام‌ بارانی با توجه به استقبال والدین و حضور پرشور مخاطبان در فعالیت‌های کانون پرورش فکری، این‌مجموعه را تنهاترین و تخصصی‌ترین نهاد متولی حوزه‌ی کودک و نوجوان دانست و گفت: انتقال مفاهیم دینی و تربیتی به نونهالان به شیوه غیر مستقیم و به زبان هنر و ادبیات شایسته قدردانی است.

بازدید امام‌جمعه از فعالیت‌های تابستانی کانون مهدیشهر

حیدریان خاطرنشان کرد: اقامه‌ی نماز اول وقت، توجه به عفاف و حجاب و پوشش مناسب، شکرگزاری از نعمت‌های الهی و تکریم والدین ازجمله توصیه‌های امام‌جمعه مهدیشهر به کودکان و نوجوانان در این دیدار بود.

بازدید امام‌جمعه از فعالیت‌های تابستانی کانون مهدیشهر

گفتنی است، تلاوت قرآن توسط مهیار کساییان عضو نوجوان، معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی در تابستان از سوی مسئول مرکز، روانخوانی قرآن توسط اعضا، تجلیل از اعضای برگزیده مسابقه، اهدای تندیس دست‌ساز مربیان به امام‌جمعه، اهدای کتاب به اعضا و... از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =