به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان استاندار کردستان مهمان کودکان و نوجوانان استان بود

دیروز همزمان با 18 تیر ماه روز ادبیات کودک و نوجوان دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان دیگر مسئولان فرهنگی استان مهمان کودکان و نوجوانان در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، دکتر زراعی کوشا ضمن حضور در کارگاههای نقاشی ، عروسک نمدی، سفالگری، ادبی و انیمیشن سازی با کودکان و نوجوانان شرکت کننده در کارگاه کفت و گو کرد.

حضور استاندار در کارگاه ها شور و شوق خاصی به اعضای شرکت کننده بخشیده بود. همه دوست داشتند آثار خلق شده شان را نشان بدهند تا در این فرصت پیش آمده از زبان استاندار در مورد آثارشان بشوند. استاندار با تحسین بچه ها و پرس و جو از نحوه ی اجرای فعالیت ها و مشارکت اعضا ، در کارگاه ها با آن ها همراهی کرد.

شاهنامه خوانی و نقالی عضو کودک از فعالیت های اجرا شده بود که با محتوای وطن دوستی و حب به مرز و بوم مورد تشویق و تقدیر ویژه استاندار قرار گرفت.

اجرای دهل نوازی، تنبک نوازی، سرود، قصه گویی ، مسابقه ی کتابخوانی و پخش کلیپ از جمله دیگر برنامه های این دیدار بود و  نظر به اینکه کلیه فعالیت ها توسط اعضا کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری سنندج برگزار گردید توسط دکتر زارعی کوشا با اهدای جوایز ویژه مورد تقدیر قرار گرفت.

اجرای موسیقی محلی توسط عضو نونهال بر جذابیت اجرای برنامه ها افزوده بود.

همچنین در این روز نمایشگاه تعدادی از نویسندگان بومی استان و محصولات و کتابهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز برپا شد که مورد بازدید حاضرین قرار گرفت.

استاندار استان کردستان در این روز از وضعیت عمرانی و ساختمانی مجتمع سنندج و اداره کل کانون استان بازدید نموده و قول مساعد بازسازی و تعمیر این مراکز را دادند.

لازم به ذکر است این ویژه برنامه به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان و در راستای طرح "در مسیر دانایی بر بال کتاب "  بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سنندج برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =