با دو چشمم می‌چشم

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم ویژه برنامه ادبی "با دو چشمم می چشم" روز یکشنبه ۱۸ تیر همرمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با حضور غلامرضا بکتاش شاعر کودک در مرکز شماره ۶ استان قم برگزار شد.

غلامرضا بکتاش که از مربیان با سابقه کانون پرورش فکری است و بیش  از ۴۰ عنوان کتاب چاپ شده برای کودکان و نوجوانان دارد در یکی از گرمترین روزهای تابستانی با بچه ها از کتاب ها و شعر گفت.

با دو چشمم می‌چشم

در ابتدای این نشست که با حضور اعضای ۶، ۳ و مجتمع پردیسان همراه بود، اعضا ابتدا کتاب "با دو چشمم می چشم" سروده بکتاش را نقد کردند و درباره کتاب و چگونه نوشتن به پرسش و پاسخ پرداختند. 

با دو چشمم می‌چشم

در بخش بعد اعضا میزبان کلام شیوا و کاردستی های خلاق مهمان دیگر برنامه آقای مهدی پور شدند که با کاغذ و قیچی و با خوانش رسای شعر، اعضا را جذب هنر خود کرد.

با دو چشمم می‌چشم

بخش سوم برنامه به  خوانش آثار اختصاص داشت. شعر و داستان های اعضا توسط بکتاش مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

با دو چشمم می‌چشم

قصه‌گویی طنز با اجرای زینب مهدوی عضو خوب مرکز شماره ۱۰ و پس از آن  کارگاهی با موضوع آشنایی زدایی در شعر که به خلق آثار خلاقی توسط اعضا منجر شد نیز بخش های بعدی این برنامه پرشور و جذاب بودند.  

با دو چشمم می‌چشم

لازم به ذکر است این برنامه با حضور محمد غفاری مدیرکل کانون استان قم و دکتر معصومه ابراهیمی مدیر کل محترم کانون پرورش فکری استان همدان همراه بود که  کتاب خود  را نیز به کتابخانه مرکز شماره ۶ تقدیم کردند.

این برنامه به همت فریده گرامی مربی مسئول فرهنگی مرکز شماره ۶ و شهلا رستمی نژاد مربی ادبی مراکز استان قم با همراهی سایر مربیان مرکز برنامه ریزی و اجرا شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =