ساحت حراست؛ نگاهداری سرمایه‌های مادی و معنوی

حامد علامتی مدیرعامل و روح‌الله عباسی‌نژاد مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون در پیامی روز حراست را به خانواده حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همراهان این عرصه تبریک گفتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون به مناسبت روز حراست به خانواده حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریک گفتند.

متن کامل پیام مدیرعامل و مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شرح زیراست:

بسم‌الله النور

امام علی علیه‌السلام: إِنَّ التَّقْوَی مُنْتَهَی رِضَی‌اللَّهِ مِنْ عِبَادِهِ. تقوا؛ نهایت خشنودی خداوند از بندگانش است.

به یقین آنان که دل در گرو رضایت معبود و تبسمِ ولی و صاحب امرشان دارند، جز بر مدار صداقت و خدمت بی‌منت، رهی بر نمی‌گیرند و نام و نشان خویش را جز در بی‌نشانی، نمی‌جویند.

آری، تردیدی نیست که مشی حراست؛ همواره دائر بر تعهد، تقوا، اخلاص، ایثار، صداقت و امانت‌داری بوده و ساحت حراست، ساحت خدمت جهادی، هوشمند، پیشرو، قانون‌مدار و مقتدر برای حفظ سلامت کارکنان و سازمان و نیز نگاهداشت سرمایه‌های مادی و معنوی مبتنی بر رویکرد صیانتی است و یقیناً اهتمام جدی به حفظ کرامت، حرمت و منزلت انسانی در اولویت این نگرش اعتقادی قرار دارد.

اکنون روز حراست (۲۲ تیر)، فرصت و بهانه خوبی است برای تکریم خدمات و یادآوری ارزش مجاهدت همه‌ی آنانی که این راه با عزت را برای خدمت خویش بر گزیده‌اند.

از این رو، با افتخار و مباهات، این روز مهنا و مبارک را به خادمان این سنگر، به‌ویژه همکاران عزیزمان در خانواده حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همه دغدغه‌مندان، فعالان و همراهان این عرصه، صمیمانه تبریک عرض کرده و توفیق و سربلندی آنان را در این راه مهم و ماندگار، از آستان باریتعالی مسئلت داریم.

عجل لولیک الفرج یا فاطر بحق فاطمه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =