نمایشگاه آثار  طراحی و نقاشی کودکان و نوجوانان البرزی با موضوع محرم برگزار می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی و طراحی کودکان و نوجوانان با موضوع محرم همکاری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، کانون فرهنگی، تربیتی رشد وابسته به ناحیه‌ی سه آموزش و پرورش کرج موکب ویژه کودکان و نوجوانان را در دهه‌ی اول ماه محرم در محل این کانون واقع در چهار راه طالقانی ابتدای بلوار ماهان، در دهه‌ی اول ماه محرم از ۲۷ تیر ماه هر شب از ساعت ۱۷:۳۰ تا اذان مغرب برگزار  و برای کودکان و نوجوانان فعالیت های فرهنگی اجرا می‌کند .

 کتابخانه ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با حضور کارشناسان، مربیان و اعضای فعال کانون، همه روزه در این ویژه برنامه حضور داشته و فعالیت‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، چاپ و اهدای سربند و نقاشی را برگزار می کنند.

بر همین اساس قرار شد از آثار نقاشی تولیدی در این ده شب و دیگر آثاری که کودکان و نوجوانان البرزی به ویژه مخاطبان شهر کرج به صورت حضوری به مراکز کانون و یا کانون فرهنگی، تربیتی رشد تحویل می‌دهند، در دهه‌ی سوم ماه محرم نمایشگاهی برگزار و از آثار برتر تجلیل شود .

کودکان و نوجوانان  علاقه‌مند به هنرهای طراحی و نقاشی می‌توانند آثار تولیدی خود با این موضوع را تا پایان دهه‌ی اول به مراکز ذکر شده تحویل دهند .

تکنیک آثار آزاد و قطع آثار حداکثر بایستی  A۳  باشد.

نمایشگاه آثار  طراحی و نقاشی کودکان و نوجوانان البرزی با موضوع محرم برگزار می‌شود

علاقه منتدان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۴۱۶۳۰۰۰ داخلی ۱۰۳ واحد کارشناسی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =