تفاهم نامه دو کانون در مسیر خدمت به کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و هنری بهتر و بیشتر با کانون‌های مساجد تفاهم‌نامه‌ امضا کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، ظهر امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در راستای اجرای فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و هنری خود میزبان حجت‌الاسلام علی عزیزی رئیس هماهنگی کانون‌های مساجد استان بود و بدین منظور تفاهم‌نامه‌ای بین کانون پرورش فکری و کانون‌های مساجد منقعد شد.

در ابتدای این دیدار معصومه ابراهیمی‌هژیر ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به رسالت و فعالیت‌های کانون پرورش فکری اشاره و اظهار کرد:‌ از کانون‌های مساجد درخواست داریم که در انجام این رسالت و برای خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت‌تر به کودکان و نوجوانان با تمام توان و امکانات همراه کانون پرورش فکری باشند.

وی با بیان اینکه برای داشتن بازدهی بالا باید برنامه‌ها فرایندمحور و مستمر باشد، افزود: ارتباط بین کانون پرورش و کانون مساجد باید بیش از این باشد زیرا هر دو به دنبال تربیت نسلی با هویت ایرانی و اسلامی است.

تفاهم نامه دو کانون در مسیر خدمت به کودکان و نوجوانان

سپس رئیس هماهنگی کانون‌های مساجد اذعان کرد: با توجه به هم راستا بودن فعالیت‌های هر دو کانون به طور قطع تعامل و همکاری خوبی را در کنار هم خواهیم داشت.

در پایان این دیدار تفاهم‌نامه‌ای بین کانون پرورش فکری و کانون مساجد بسته شد که بنابر مفاد این تفاهم‌نامه مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری در تابستان با  کانون‌های فرهنگی مستقر در مساجد همکاری را آغاز و در طول سال نیز از ظرفیت مراکز ثابت کانون پرورش فکری در جهت اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری استفاده خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =