کد خبر: 328247
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
فعالیت‌های کانون با بنیاد کرامت رضوی توسعه می‌یابد

نشست سرپرست و معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و معاون بنیاد کرامت رضوی در استان با محوریت توسعه فعالیت های مشترک در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، حبیب آل کرد سرپرست و بهرام یارزاده دهکردی معاون فرهنگی اداره کل کانون خوزستان طی نشستی با معاون بنیاد کرامت رضوی در استان که بعدازظهر دوشنبه دوم مردادماه ۱۴۰۲ در اهواز برگزار شد؛ ضمن بررسی راهکارهای اجرایی سازی تفاهم‌نامه همکاری مشترک کانون و بنیاد کرامت رضوی بر توسعه فعالیت ها تاکید کردند.
در این نشست، در خصوص خدمت‌رسانی مشترک به زائران اربعین حسینی، برگزاری جشنواره‌ها و مهروارهای مشترک همچون (پویانمایی، قصه‌گویی، هنرهای نمایشی، اسباب‌بازی، سرود، شعر، داستان و عکس)، اجرای طرح مشترک پیک امید در مناطق کم برخوردار، برگزاری جشن تکلیف و اردوهای رضوی و همکاری در شناسایی، استعدادیابی، آموزش و به کارگیریی و ارتقاء خادم یاران نوجوان برای تولید سرود و تئاتر آیینی انقلابی، نقاله خوانی و قصه‌گویی تفاهم صورت گرفت.
همکاری در راه اندازی دو مراکز الگوی تربیتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیگر تعامل صورت گرفته در اجرایی سازی تفاهم‌نامه کانون با بنیاد کرامت رضوی بود که مسئولین کانون استان با بنیاد کرامت رضوی به توافق رسیدند.
گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند تا بر اساس آن همکاری‌های مشترکی در زمینه اشاعه و ترویج فرهنگ والای رضوی در میان کودکان، نوجوانان و جوانان شکل بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =