کد خبر: 328369
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
موکب کودکان عاشورایی در یاسوج برپا شد

هم‌زمان با ماه محرم و عزاداری‌های شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، موکب کودکان عاشورایی به همت اداره کل کانون پرورش فکری استان در مرکز فرهنگی و هنری شماره‌یک یاسوج برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ، در راستای سوگواری ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت، تقویت و پرورش حس دینی و ارزش‌های مذهبی در اعضا و آشنا کردن آن‌ها با مفاهیم عاشورایی، موکبی به همت مراکز فرهنگی هنری یاسوج و کتابخانه‌های سیار روستایی یاسوج ۲ و پاتاوه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در نهمین روز از ماه محرم اعضای مراکز فرهنگی هنری یاسوج با همکاری مربیان خود، ایستگاه صلواتی با عنوان  را برای پخش شربت و سایر نذورات برپا کردند.

بنا به گفته‌ی نازنین زهرا هوشیاری کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ، اعضای کودک ونوجوان در این روز در موکبی که برپا کرده بودند، با شور واشتیاقی وصف نشدنی به فعالیت پرداخته و پذیرای عزاداران سرور وسالار شهیدان در ورودی مرکز شماره یک یاسوج شدند.

گفتنی است، در این روز اعضا در کنار موکب، ایستگاه نقاشی ، قصه‌گویی ، معرفی شخصیت کودکان عاشورا را برگزار کرده و صحنه‌هایی از قیام عاشورا و شهادت امام حسین(ع) ویاران وفایش را به تصویر کشیدند.

موکب کودکان عاشورایی در یاسوج برپا شد

موکب کودکان عاشورایی در یاسوج برپا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =