نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون فراخوان داد

نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری با موضوع «خانواده من، اقلیم من» ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، فراخوان نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری با موضوع «خانواده من، اقلیم من» ویژه کودکان و نوجوانان منتشر شد.

نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون استان سمنان، هدف از این رویداد را فراهم‌آوردن زمینه‌ی شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکت‌کنندکان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ی ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برشمرد.

وی افزود: کانون پرورش فکری در نهمین رویداد ملی هنرهای تجسمی علاوه بر اعضای مراکز خود، کودکان و نوجوانان سراسر کشور را مورد توجه خاص خود قرار داده تا آن‌ها نیز به ارائه اثر بپردازند.

خدابخشی یادآور شد: تاکنون هشت دوره دوسالانه ملی هنرهای تجسمی از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برگزار شده است و نهمین دوره آن با مشارکت کانون استان همدان در بخش‌های نقاشی، سفالگری، خوشنویسی و عکاسی برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون استان سمنان در ادامه افزود: کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۷ سال می‌توانند در بخش «نقاشی» و مخاطبان ۹ تا ۲۲ سال می‌توانند در بخش‌های «سفال‌گری»، «خوش‌نویسی» و «عکاسی» این رویداد هنری شرکت کنند.

خدابخشی تأکید کرد: با توجه به این‌که یکی از اساسی‌ترین عوامل در ساختار سیاره زمین، اقلیم است و بدون شک طبیعت، انسان و کلیه مظاهر حیات در سطح گسترده‌ای متأثر از شرایط اقلیمی هستند، تفاوت‌های اقلیمی می‌تواند تأثیرهای گوناگونی روی جنبه‌های مختلف زندگی هر خانواده داشته باشد، برهمین اساس، موضوع این رویداد هنری نیز «خانواده من، اقلیم من» اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد هنری تا ۱۰ آبان ۱۴۰۲ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این رویداد به نشانی سمنان، شهرک مدیران، میدان پدران آسمانی، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز آفرینش‌های هنری استان ارسال کنند و در صورت نیاز با شماره‌های ۰۲۳۳۳۴۴۳۸۲۳، ۰۲۳۳۳۴۳۸۵۱۰ و ۰۲۳۳۳۴۳۸۵۱۱ داخلی ۲۳ تماس بگیرند.

گفتنی است، آثار این دوسالانه، نیمه‌ی دوم آذر ۱۴۰۲ داوری می‌شود و بهمن سال جاری، همراه با تجلیل از برگزیدگان و اهدای جوایز، نمایشگاهی از آثار برگزیده برپا خواهد شد.

نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون فراخوان داد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =