«من این شکلی هستم؟!» منتشر شد

چهل و نهمین کتاب از مجموعه کتاب‌هایِ مرغکِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «من این شکلی هستم؟!» منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب به نویسندگی و تصویرگری مسعود قره‌باغی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

کتاب‌های مرغک تلاشی است برای تولید کتاب‌های قصه، بازی، سرگرمی که همراه با بازی و سرگرم کردن کودکان به آنها کمک می‌کند دنیای پیرامون‌شان را بهتر حس کنند و آن را بهتر بشناسند؛ با کنجکاوی به دنیا بنگرند و حساس و جستجوگر بار بیایند؛ ذهن‌شان پرورش پیدا کند و نیروی اندیشه در آن‌ها رشد کند.

دبیری مجموعه کتاب‌های مرغک کانون که مناسب گروه سنی نوباوه (بالای 4 سال) است را زهره پریرخ بر عهده دارد.

کتاب «من این شکلی هستم؟!» داستان هدهدی است که برای دیدن دوست خود از درختزار به شهر می‌رود. هدهد با دیدن عکس خود در شیشه‌ها فکر می‌کند که زیبا نیست و با لباس‌ها و لوازم مختلف سعی در پوشاندن خود می‌کند. اما در پایان به کمک دوستش متوجه می‌شود که...

کتاب «من این شکلی هستم؟!» در 40 صفحه، قطع خشتی و به قیمت 40هزار تومان با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

«من این شکلی هستم؟!» منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =