کد خبر: 328495
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
بازدید 201
دومین نشست اقدام پژوهی استان تهران برگزار شد

واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران دومین نشست از سلسله نشست های تخصصی اقدام پژوهی در سال 1402 را با عنوان «چگونه توانستم ؟..» را برگزار کرد.

​به گزارش روابط عمومی کانون استان تهران، واحد آموزش و پژوهش دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی اقدام پژوهی در سال 1402 را با عنوان «چگونه توانستم ؟..» را برگزار کرد.

این نشست با هدف رشد و تداوم طرح توسعه اقدام‌پژوهی در روز سه شنبه 10 مرداد در فضای kpf  استان تهران و با حضور 97 نفر متشکل از کارشناسان، اقدام‌پژوهان و مربیان علاقمند مراکز و همچنین همکاران استان‌های البرز، زنجان ،گلستان، گیلان و مازندران با اجرای مریم رضایی اقدام پژوه و کارشناس واحد آموزش و پژوهش برگزار شد. در بخش اول این نشست روشنک ایلانلو مربی فرهنگی مرکز شماره 23 به ارائه اثر اقدام پژوهی خود با عنوان «راهکارهای تقویت مهارت روخوانی در اعضای پسر نونهال مرکز 23» پرداخت. 

 در بخش دوم مهناز عرب مدرس و پژوهشگر بیان کرد: اثر روشنک ایلانلو و عنوان انتخابی او یکی از دغدغه‌های مهم مربیان و معلمان است و از درستی بیان مسئله و همچنین راهکارهای ایشان تقدیر می‌کنیم.

در ادامه مهناز عرب ضمن نقد و بررسی اثر ارائه شده، در رابطه با چگونگی انتخاب موضوع و عنوان، چکیده، اهداف و سوالات، حضور و نقش افراد نقاد و به ویژه دریافت نظرات معلمان آموزش و پرورش در کار اقدام پژوهان توضیحات مفصلی را مطرح کرد.
بخش بعدی برنامه به پرسش و پاسخ بین همکاران و جمع بندی مباحث مطرح شده اختصاص پیدا کرد.

در پایان اعضای نهاد متشکل از مریم مشیری و مریم رضایی از کارشناسان واحد آموزش و پژوهش، لیلا شعبانی کارشناس مسئول واحد فرهنگی، ماندانا واحدی مربی مسئول مرکز 42، گیتی نصیری مربی فرهنگی مرکز 41، روشنک ایلانلو مربی فرهنگی مرکز 23 و نسرین اسکندریان مربی فرهنگی مرکز 21  در این نشست معرفی شدند.

دومین نشست اقدام پژوهی استان تهران برگزار شد

دومین نشست اقدام پژوهی استان تهران برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =