کد خبر: 328638
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
بازدید 124
نشست گرم انجمن قصه‌گویی در مردادماه

نشست انجمن قصه‌گویی با دو موضوع "تمرکز در قصه‌گویی" با ارائه فهیمه مرزبان و "زبان بدن در قصه گویی" با ارائه اسماعیل ذبیحی با حضور ۵۰ نفر از  اعضای انجمن قصه گویی روز سه‌شنبه ۱۷ مردادماه در مرکز شماره ۶  کانون قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری گودکان و نوجوانان قم، نشست انجمن قصه‌گویی با دو موضوع "تمرکز در قصه‌گویی" با ارائه فهیمه مرزبان و "زبان بدن در قصه گویی" با ارائه اسماعیل ذبیحی با حضور ۵۰ نفر از  اعضای انجمن قصه گویی روز سه‌شنبه ۱۷ مردادماه در مرکز شماره ۶  کانون قم برگزار شد.

نشست گرم انجمن قصه‌گویی در مردادماه

مرزبان تمرکز در اجرای قصه گویی را سبب احاطه و اشراف بر عملکرد بهتر قصه‌گو  معرفی کرد و افزود گام‌های مهم برای بالا بردن تمرکز در حین اجرا ، انجام تمرینات بدنی، بیان، صدا و بالا بردن اعتماد به نفس و  همچنین خیال‌پردازی و خلاقیت هستند.

نشست گرم انجمن قصه‌گویی در مردادماه

در ادامه نشست اسماعیل ذبیحی  زبان بدن را این‌طور به حاضران معرفی کرد: مجموعه حرکات و رفتاری که از بدن صادر می‌شود و معنی و نشانه‌ای را به بیننده یا دیگران انتقال می‌دهد.  وی ادامه داد: عواملی که بر زبان بدن تاثیر دارند عبارتند از احساس غم و شادی و استرس و زمان،  مکان و آب و هوا . ذبیحی تاکید کرد در استفاده از زبان بدن نباید زیاد اغراق کنیم. 

لازم به ذکر است نشست‌های انجمن قصه‌گویی با هدف ارتقای جایگاه قصه‌گویی و توانمندی‌های قصه‌گویان کانون استان و همچنین پاسداشت این هنر ارزشمند به طور منظم از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار می‌شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =