کد خبر: 328698
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
بازدید 174
دومین «قرار کودکی» در کانون فارس برگزار شد

دومین «قرار کودکی» با شروع نشست‌های تخصصی ویژه‌ی فعالان تربیتی، به همّت شبکه فعالان مردمی عرصه کودکی و به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در این نشست تخصصی، مستند پدیده‌ی فنلاند در سه بخش اکران شد و مخاطبان به گفتگو در مورد موضوعات مختلف پرداختند.  این مستند پیرامون این سووال پژوهشی یک استاد دانشگاه هاروارد ساخته شده که رمز موفقیت آموزش و پرورش فنلاند چیست؟

دغدغه‌ی تحول در نظام آموزشی و مسائلی از جمله تربیت معلم و مربی، محتوا و ساختار آموزشی، سیاست‌گذاری و تربیت اخلاقی از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

دومین «قرار کودکی» در کانون فارس برگزار شد

محمد مهدی منتصری پژوهشگر، مدرس دانشگاه و تسهیلگر این گفتگو به پرسش‌های مربوط به فنلاند پاسخ گفت و در پایان مجید بذرافکن معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس به مسائل مطرح شده در مورد نظام آموزشی ایران پرداخت.

این نشست چند مهمان ویژه هم داشت؛ علی خواجه‌نژادیان، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، فرزانه شجاعی مسئول کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک و آسیه ضیاء‌نژاد، سرگروه کلاس اول استان و مدرس دانشگاه فرهنگیان و ضمن خدمت‌های اداره کل آموزش و پرورش فارس، میهمانان دومین قرار کودکی بودند که با میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد.  

دومین «قرار کودکی» در کانون فارس برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =