اولین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین با حضور مدیران کل استان های کردستان، زنجان و قزوین برگزار شد

با حضور مدیران کل کانون‌های کردستان، زنجان و قزوین اولین جلسه‌ی هم‌اندیشی ستاد اربعین به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در ابتدای این جلسه حمیدرضا گوهری در سخنانی ضمن تسلیت ایام محرم گفت: اربعین نه یک واقعه ساده که مدرسه­ ای به وسعت تاریخ است. مدرسه ­ای که قرن­هاست همه ی طالبان حقیقت از آن بسیار آموخته و تربیت شده ­اند. ایام پربرکت و نورانی محرم و صفر بهترین فرصت برای شناساندن اندیشه و منظومه فکری امام حسین(ع) است. اندیشه­ ای که تبلور کامل و جامع اسلام است و به مثابه پرچمی است که مظلومان را گرد هم جمع می­کند.

حمیدرضا گوهری افزود: معرفی سیره تربیتی و سبک زندگی امام حسین(ع) به کودکان و نوجوانان یک ضرورت انکار ناپذیراست به همین منظور ایام محرم فرصت ارزشمندی است که مربیان عزیز، با اجرای برنامه های خلاق و هدفمند، همه ­ی تلاش خود را درجهت معرفی شخصیت امام حسین(ع)، تفکر و شعور حسینی و آرمان­های امام و یارانش، به کار بگیرند.

گوهری در ادامه عنوان ساخت: استان کردستان برای دومین سال می باشد که میزبان زائرین امام حسین (ع) می باشد و این از اتفاقات خوبی بوده که رقم خورده و ما امسال دومین سالی می باشد که میزبان کودکان و نوجوانان در موکب کودک و نوجوان خواهیم بود و انشاالله بتوانیم میزبانان خوبی برای مهمانان کوچک امام حسین(ع) باشیم.

وی خاطر نشان ساخت: انشاالله بتوانیم با همکاری استان های زنجان و قزوین برنامه های خلاقانه و ارزشمند فرهنگی،هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان در کنار تریلی سیار کانون که در مرز باشماق مستقر خواهد شد برگزار نمائیم.

در ادامه مدیران کل استان‌های زنجان و قزوین نیز به ارائه‌ی راه‌کارها و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند و قول هر نوع همکاری در راستای اجرای بهتر برگزار کردن برنامه های ربعین حسینی را دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =