اربعین امسال با سفیران اربعینی کانون

در راستای طرح‌های اجرایی ستاد اربعین کانون اربعین امسال با حضور سفیران اربعینی کانون رقم می‌خورد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای طرح‌های اجرایی ستاد اربعین کانون اربعین امسال با حضور سفیران اربعینی کانون رقم می‌خورد . 
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان کرمانشاه و دبیر ستاد اربعین، با اشاره به اهمیت این حرکت معنوی ارزشمند گفت : سفیران اربعین کسانی هستند که از بین همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال در سراسر کشور که قصد عزیمت به پیاده‌روی اربعین را دارند در صفحه‌ی مجازی که به همین منظور تهیه گردیده ثبت نام کرده و اعلام آمادگی می‌نمایند و به‌عنوان سفیران اربعین در بحث پیاده‌روی شرکت می‌نمایند .
وی ضمن دعوت از کلیه‌ی همکاران گرامی که قصد حضور در پیاده‌روی اربعین را دارند، افزود : جهت حضور در این طرح، برنامه‌ای که انجام می‌گیرد به این شکل است که در طی مسیر به کودکان و نوجوانان ایرانی و غیر ایرانی زائر، به ارائه‌ی یک‌سری فعالیت‌های ترویجی، مذهبی و فرهنگی در اربعین پرداخته می‌شود؛ برای مثال برنامه‌هایی همچون : " قصه‌گویی، کاغذ و تا، شعرخوانی، بازی‌های‌ کوتاه و ... " از جمله فعالیت‌هایی هستند که اجرا خواهند شد تا با کودکان و نوجوانانی که در طی مسیر می‌باشند ارتباط گرفته و ضمن انجام این فعالیت‌ها از هدایا و محتواهایی نیز که کانون توسط ستاد و مراکز خود در سراسر کشور تهیه نموده‌است، به این مخاطبان اهدا شود، محتوای این هدایا نیز در قالب دست‌سازه‌هایی‌است که از مراکز کانون سراسر کشور تهیه گردیده و در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت تا در کوله‌های خود به همراه داشته باشند که با اهدای این‌ بسته‌ها به کودکان و نوجوانان، لحظات معنوی خوب و اثرگذاری را برای آنها رقم بزنند .
زنجانی با تاکید بر اجر و ارزشمندی این عمل معنوی، بیان داشت : یقینا" این قشر معزز اثرات مطلوبی را در پیاده‌روی اربعین به وجود خواهند آورد . حضور سفیران اربعین در موکب‌های مرزی ما و همچنین مسیر پیاده‌روی در کشور عراق تعیین گردیده و عزیزانی که تمایل دارند در این برنامه شرکت نمایند بعد از اعلام آمادگی و ثبت‌نام، مراتب جهت برنامه‌ریزی و همکاری به این بزرگواران اطلاع‌رسانی می‌گردد و هماهنگی‌های لازم جهت در اختیار گرفتن محتواهای تعریف شده انجام می‌گیرد . در واقع ما در این طرح به‌دنبال آن هستیم همکارانی‌که قصد عزیمت به پیاده‌روی اربعین را دارند با عشق و علاقه‌ای که به کودکان و نوجوانان در این عزیزان وجود دارد بتوانیم از ظرفیت آنها برای پرشور کردن افزایش معنویت و حس خوب در میان کودکان و نوجوانان بهره گیریم و ان‌شاءالله که اقدام هر یک از این همکاران ماجور درگاه الهی و مورد قبول حضرت سیدالشهدا قرار بگیرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =