تماشاخانه‌ی سیار، سکوی فرهنگی اربعین استان کرمانشاه

در راستای دومین جلسه‌ی ستاد اربعین دستگاه‌های اجرایی استان استفاده از حضور تماشاخانه‌ی سیار به‌عنوان سکوی فرهنگی اربعین استان کرمانشاه مصوب شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای دومین جلسه‌ی ستاد اربعین دستگاه‌های اجرایی استان استفاده از حضور تماشاخانه‌ی سیار به‌عنوان سکوی فرهنگی اربعین استان کرمانشاه مصوب شد .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، با اشاره به مضمون جلسه‌ی قبل، حضور تماشاخانه‌ی سیار را فرصتی برای ایجاد یک سکوی فرهنگی واحد برای دستگاه‌های اجرایی هم‌سو در استان دانست و گفت : استفاده از تماشاخانه‌ی سیار به‌عنوان ظرفیتی با کیفیت حرفه‌ای و تخصصی جهت اجرای برنامه‌های اربعین ایده‌ی مهمی‌است که در صورت اجرایی شدن به نتایج ارزشمندی نیز دست خواهیم یافت و این در صورتی محقق خواهد شد که عملکرد ما به صورت جزیره‌ای نباشد و بتوانیم با هم‌افزایی به اثرگذاری و اثربخشی مطلوبی دست یابیم . 
وی حضور تماشاخانه‌ی سیار در استان را سی و یکم مرداد ماه اعلام نمود و افزود : برنامه‌های رسمی این تماشاخانه نیز از پنجم تا پانزدهم شهریورماه اجرایی خواهد شد، که طبق مذاکرات انجام شده  و با همکاری کانون با دستگاه‌های هم‌سو برنامه‌های مختلفی نیز با زمان‌بندی‌های کوتاه و جهت جلب مخاطب تدارک دیده شده، ازجمله : گروه‌تئاتر، نقالی، اهدای پک فرهنگی، غرفه‌ی عکاسی، کوله‌نویسی، نمایشگاه تجسمی و ... که این فرصتی‌است تا یک ایستگاه کودک و نوجوان واحد با حضور همه‌ی دستگاه‌های ذی‌ربط ایجاد گردد .
زنجانی ضمن تاکید بر این رویداد مهم که برای اولین بار در سطح استان اجرایی می‌گردد، تصریح نمود : در کنار یکدیگر می‌توانیم به نکات مثبتی دست یابیم و با سازماندهی بهتر، هم‌افزایی با یکدیگر و توانی که می‌گذاریم، مدیریت و اجرای کار به نحو مطلوب‌تری پیش رود .
نمایندگان دیگر ادارات نیز ضمن استقبال از اجرای این طرح، ابراز خرسندی نمودند؛ سپس در خصوص جانمایی مکان، پوشش خبری، نیروها، هزینه‌ها، نحوه‌ی ایجاد توقفگاه، اسکان، تجمیع بسته‌های فرهنگی، سازماندهی برنامه‌ها، اجرای فعالیت‌ها، امداد زائر، جاماندگان اربعین و ... صحبت شد و بررسی‌های لازم صورت گرفت و مشکلات و چالش‌های پیش رو طرح و راه‌کارهای موجود ارائه گردید .

تماشاخانه‌ی سیار، سکوی فرهنگی اربعین استان کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =