کد خبر: 328887
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
برگزاری چهارمین نشست ستاد اربعین کانون خوزستان

نشست ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ در اداره کل کانون خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، چهارمین نشست ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با حضور حبیب آل کرد سرپرست اداره کل، معاونین فرهنگی، اداری و مالی و کارشناسان ستادی به منظور بررسی و برنامه‌ریزی نهایی جهت حضور در مراسم اربعین حسینی، برگزار شد.

در این نشست فعالیت‌های فرهنگی، هنری،ادبی و مذهبی پیش بینی شده به صورت دقیق برنامه‌ریزی شد و دستورات لازم مبنی بر اجرای هر چه بهترآن ها در دستور کار ستاد اربعین استان قرار گرفت.

حضور تماشاخانه سیار کانون کشور در مرز چذابه، برگزاری ایستگاه نقاشی، قصه‌گویی، اوریگامی، ساخت پیشانی‌بند، نمایش عروسکی، دل نوشته حسینی، نماز جماعت و ... ازجمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو مرز شلمچه و چذابه است که می‌توان به آن اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، ستاد اربعین کانون خوزستان، بازده زمانی خدمت‌رسانی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به زائران حسینی را، از ۲۸ مردادماه تا ۱۵ شهریورماه مصادف با اربعین حسینی در دو مرز شلمچه و چذابه اعلام کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =