کد خبر: 328901
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
بازدید 147
تربیت خبرنگاران نوجوان در کانون پرورش فکری قم

تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزش و تربیت خبرنگاران نوجوان بین کانون پرورش فکری استان قم و نمایندگی استان قم خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) امضا شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزش و تربیت خبرنگاران نوجوان بین کانون پرورش فکری استان قم و نمایندگی استان قم خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) امضا شد.

محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه، شناسایی اعضای مستعد و آغاز فرآیند آموزش و تربیت نوجوانان به عنوان خبرنگاران حرفه‌ای و متعهد را یک اتفاق ضروری و مبارک در کانون پرورش فکری دانست که به تازگی توسط مدیرعامل کانون ابلاغ شده است و استان قم آغازگر این حرکت خواهد بود.

تربیت خبرنگاران نوجوان در کانون پرورش فکری قم

محمد حسین همتی نژاد رییس هیات مدیره خانه مطبوعات و مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی در قم نیز ورود نوجوانان به عرصه‌ی خبرنگاری و تقویت کنشگری و حضور اجتماعی نوجوانان را فرصتی مناسب و درخشان دانست و راه‌های همکاری مجموعه خبرگزاری جمهوری اسلامی و کانون پرورش فکری را برشمرد.

آموزش حداقل ۴۰ عضو فعال نوجوان کانون در دو گروه دختران و پسران، برگزاری کارگاه‌های مهارتی در رشته‌های مختلف، برگزاری اردوهای تخصصی و بازدید از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان قم و همچنین تسهیل‌گری در ورود نوجوان به عرصه خبرنگاری حرفه‌ای از مهم‌ترین بندهای این تفاهم‌نامه می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =