ویژه برنامه‌ی «بازگشت پرستوها» در مرکز شماره ۳ کانون کرج

مربیان مرکز شماره ۳ کانون کرج با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری ۲۶ مرداد ماه،سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی‌مان را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، لیلی همتی قهوه، مسؤوول مرکز ضمن اعلام این خبر افزود امروز این وظیفه‌ و رسالت  بزرگ بر دوش ما مربیان است تا مردان بزرگی که عاری از لباس فخر بودند و پوشیده از لباسهایی به رنگ خاک تا خاکی باشند و صبور و پایدار را آن گونه که شایسته است به کودکان و نوجوانان معرفی کنیم؛ مردان مردی که شب شکنجه دیدند و روزها لبریز راز و رمز جاودانگی بودند و تنها امیدشان اهتزاز پرچمی بود و شادی مردمان سرزمینی از جنس نور و عشق.

همتی افزود به همین منظور ویژه برنامه‌ای با عنوان «بازگشت پرستوها» در روزهای چهارشنبه ۲۵ و پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲، برای کودکان و نوجوانان دختر و پسر مرکز تدارک دیده شده و اجرا شد تا هر چه بیش از پیش این عزیزان را با رشاادت‌های آزادگان سرافراز آشنا کنیم.

مسؤول مرکز ۳ کانون کرج ادامه داد درست کردن طرح دیواری بازگشت پرستوها با همکاری اعضا،معرفی و رو خوانی کتاب «مرغ مهاجر» نوشته جمال الدین اکرمی از انتشارات شباویز،  با اعضای نونهال مرکز، خاطره گویی مربی از روزهای بازگشت آزادگان برای گروه نوخوان مرکز و درست کردن کاردستی گل به عنوان نماد اهدای گل به آزادگان از فعالیت های اجرا شده در این ویژه برنامه بود .

ویژه برنامه‌ی «بازگشت پرستوها» در مرکز شماره ۳ کانون کرج

ویژه برنامه‌ی «بازگشت پرستوها» در مرکز شماره ۳ کانون کرج

ویژه برنامه‌ی «بازگشت پرستوها» در مرکز شماره ۳ کانون کرج

گفتنی است دیگر مراکز کانون استان نیز در قالب معرفی وقایع به روز ۲۶ مرداد و نامیده شدن آن در تقویم ملی به عنوان روز بازگشت آزادگان دلاور اشاره کردند.

لازم به ذکر است روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌ها ، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =