سی و هفتمین اجلاسیه سراسری مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر فارس در شیراز

همزمان با آغاز سی و هفتمین اجلاسیه سراسری مدیران و رؤسای آموزش و پرورش در تهران، با حضور مدیران و رؤسای اداره آموزش و پرورش استان فارس، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر کل نوسازی مدارس و رییس دانشگاه فرهنگیان، این اجلاسیه در شیراز در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، همزمان با تهران و استان‌های سراسر کشور، سی و هفتمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش در شیراز، با حضور بیش از ۶۰ مدیر و رئیس اداره آموزش و پرورش از مناطق، نواحی، شهرستان‌ها و ادارات تابعه اموزش و پرورش استان فارس  صبح روز چهارشنبه ۲۵مردادماه ۱۴۰۲ در شیراز آغاز شد.

بر این اساس؛ بخشی از برنامه‌های این اجلاسیه به صورت متمرکز از تهران به صورت ویدئو کنفرانس در استان‌ها پخش می‌شود و همه مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور به صورت مجازی مخاطب برنامه‌ها هستند.

یادآور می‌شود: اجلاس سه روزه مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر استان فارس با حضور رؤسای آموزش و پرورش، مدیر کل کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، مدیرکل نوسازی مدارس و رییس دانشگاه فرهنگیان، همگام با سراسر کشور در شیراز در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =