نشست آموزشی، ترویجی سبک‌های تربیتی کودکان

نشست آموزشی، ترویجی سبک‌های تربیتی کودکان در قالب «جلسه ملاقات با والدین» مراکز کودک کانون زبان ایران در مجتوع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، جلسه ملاقات با والدین گروه سنی کودکان مراکز آموزشی شهید شفاف و ستارخان شیراز، با همکاری کانون پرورش فکری و کانون زبان فارس برگزار شد.

 بر اساس این گزارش، در این نشست آموزشی، قاسم حسین‌پور مشاور تربیتی، آموزشی کودکان، به طرح مفاهیمی در زمینه‌ی «تربیت فرزند» به ویژه در سنین کودکی، معرفی سبک‌های مختلف تربیتی و تبیین جنبه‌های مثبت و منفی هر کدام پرداخت.

در بخش پرسش و پاسخ نیز والدین به طرح سوالاتی همچون: نحوه ایجاد تعامل صحیح با کودکان، افزایش انگیزه کودکان به زبان‌آموزی، لزوم تشویق و تنبیه در امر تربیت در خانواده پرداختند.

نشست آموزشی، ترویجی سبک‌های تربیتی کودکان
در بخش دوم نشست، اولیا پس از آشنایی با مقررات و دوره‌های آموزشی کانون زبان، به صورت مجزا با مدرسان گفتگو و وضعیت تحصیلی ایشان را از نزدیک بررسی کردند.

این جلسات به صورت آزمایشی در استان فارس در سه نوبت کلاسی دو ساعته مطابق با ساعت کلاسی زبان‌آموزان ویژه دو مرکز آموزشی برگزار شد که با استقبال عمده والدین قرار گرفت و متقاضی استمرار برگزاری این نوع جلسات در ترم‌های آینده شدند.

نشست آموزشی، ترویجی سبک‌های تربیتی کودکان

نشست آموزشی، ترویجی سبک‌های تربیتی کودکان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =