حضور مدیر کل کانون استان کردستان در سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور

حمیدرضا گوهری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور با شعار «معلم تمدن‌ساز، مدرسه اثربخش، ایران قوی» شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مدیر امورپردیس های دانشگاه فرهنگیان در این نشست شرکت کردند.

سومین روز اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران و همزمان در مراکز استان ها برگزار شد، مدیرکل، و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق این استان با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان کردستان با آرمان های شهداء تجدید میثاق کردند.

گفتنی است این اجلاس سراسری از روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه شروع شده و دیروز با اقامه نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه های هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به پایان رسید.

در این اجلاس سه روزه، موضوعات مختلف آموزش پرورش به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و محورهای ده گانه ای که مبتلا به نظام تعلیم و تربیت بود، بررسی شد.

سی‌وهفتمین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش استان کردستان روز چهارشنبه ۲۵ مرداد همزمان با سراسر کشور درس شروع به کار کرد و تا روز جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =