کد خبر: 329012
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
بازدید 117
برگزیدگان مسابقه‌ی  نقاشی «عزیزم حسین (ع)» در کرج تجلیل شدند

ده نفر از برگزیدگان مسابقه‌ی نقاشی عزیزم حسین (ع) که با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون رشد ناحیه‌ی ۳ آموزش و پرورش شهرستان کرج ، برگزار شده بود، تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، این نمایشگاه مجموع ۵۵ اثر نقاشی و طراحی بود که در دهه‌ی اول محرم از سوی کودکان حاضر در حسینیه‌ی کودکان تهیه شده بود و در دهه‌ی سوم محرم در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت و امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ در آیینی با حضور دانیال خیری پور،  مسؤول کانون رشد، ندا ساعی، کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مسؤولان آموزش و پرورش ناحیه‌ی ۳ کرج و کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان از ۱۰ اثر برتر تجلیل شد.

گفتنی است حسینیه‌ی کودکان عاشورایی و موکب کودکان در دهه‌ی اول محرم در محل کانون رشد واقع در چهار راه طالقانی کرج، ایتدای بلوار ماهان واقع شده و  با  حضور کتابخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کارشناسان و مربیان این نهاد در کنار جمعی از همکاران کانون رشد به میهمانان کوچک امام حسین (ع)، خدمت رسانی می‌کرد.

همچینین فراخوان این مسابقه نیز از روز ۵ محرم در گردهمایی کودکان عاشورایی رونمایی شده و به اطلاع دیگر کودکان و نوجوانان علاقه مند نیز رسانده شده بود .

بر اساس این خبر در آیین پایانی این نمایشگاه از ،ملیسا نظری، ارمیا رحمانی ، نیلیاسادات میررضایی، علیرضارادفرنیا، ماهان ملا زاده، آرتاوفایی، مهرتاعلیا، ابوالفضل اصغری، سیده النانوراللهی با اهدای لوح تجلیل و هدایایی  به ععنوان آثار برتر  قدردانی شده و به دیگر شرکت کنندگان نیز لوح و هدایای دیگری اهدا شد.   

 تلاوت آیاتی از قرآن مجید، همخوانی سرود ملی و نقالی النا میرزایی از دیگر بخش های این برنامه بود که ، اجرای آن را کیان شیخ‌الاسلام عضو نوجوان در سالن اجتماعات کانون رشد آموز شو پرورش ناحیه ۳ کرج بر عهده داشت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =