ویژه برنامه‌ی «سرو سربلند» در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان میناب

کانون پرورش فکری میناب ویژه برنامه سرو بلند را به مناسبت روز ۲۶ مرداد روز آزادی آزادگان میهن اسلامی ایران با حضور اعضا برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، مرضیه فیروزی، مسؤول مرکز میناب گفت: امروز این وظیفه‌ و رسالت بزرگ بر دوش ما مربیان است تا مردان بزرگی که عاری از لباس فخر بودند و پوشیده از لباسهایی به رنگ خاک تا خاکی باشند و صبور و پایدار را آن گونه که شایسته است به کودکان و نوجوانان معرفی کنیم؛ مردان مردی که شب شکنجه دیدند و روزها لبریز راز و رمز جاودانگی بودند و تنها امیدشان اهتزاز پرچمی بود و شادی مردمان سرزمینی از جنس نور و عشق.

فیروزی افزود : به همین منظور ویژه برنامه‌ای با عنوان «سرو سربلند» درروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در آستانه ورود آزادگان به میهن اسلامی، برای کودکان و نوجوانان دختر مرکز اجرا شد تا هر چه بیش از پیش این عزیزان را با رشادت‌های آزادگان سرافراز آشنا کنیم.

ویژه برنامه‌ی «سرو سربلند» در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان میناب

وی با اشاره به مناسبت روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی که شاهد حضور اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌ها ، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند بیان کرد: در این ویژه برنامه علی نجاری پور از آزادگان هشت سال دفاع مقدس نیز بابیان خاطرات دوران اسارت خود که در بند رژیم بعث عراق بود، اعضا را با فداکاری و جان‌فشانی آزادگان سرافراز آشنا کرد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: کار ما در طول مدت اسارت، سخت‌تر از دوران جنگ بود، چراکه در زمین و رودررو با دشمن باید از اعتقادات و باورهای دینی و ملی خود پاسداری می‌کردیم.

این آزاده سرفراز تصریح کرد: برای ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمن با برگزاری جلسات مختلف فرهنگی، دینی و اعتقادی، باورهای خود را تقویت کرده و با تکیه‌بر فضل الهی و به مدد توسل به ائمه اطهار علیهم‌السلام، با آن‌ها مبارزه می‌کردیم.

معرفی رویداد حماسی ورود آزادگان به میهن اسلامی، معرفی کتاب، روایتگری از خاطرات آزادگان، اجراشده در این ویژه برنامه بود.

گفتنی است؛ در پایان این برنامه معنوی، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از طرف اعضا مرکز میناب ، ازعلی نجاری پور، آزاده سرافراز وجانباز دوران دفاع مقدس، تجلیل به عمل آمد.

ویژه برنامه‌ی «سرو سربلند» در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان میناب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =