درخشش دو عضو از استان کرمانشاه در سومین جشنواره‌ی داستان آفرینش

بعد از برگزاری داستان‌های دیار در سومین جشنواره‌ی داستان آفرینش، دو عضو از سرپل‌ذهاب کرمانشاه به عنوان برگزیدگان این جشنواره اعلام شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، بعد از برگزاری داستان‌های دیار در سومین جشنواره‌ی داستان آفرینش، دو عضو از شهرستان سرپل‌ذهاب کرمانشاه به عنوان برگزیدگان این جشنواره اعلام شدند .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل استان، با اعلام این خبر و تبریک به اعضای برگزیده، مربی آنها و مجموعه‌ی کانون گفت : سومین جشنواره‌ی داستان آفرینش با عنوان ( داستان‌های دیار ) است که با هدف معرفی آداب و رسوم و جغرافیای بومی_ محلی، برگزار گردیده و نویسندگان نوجوان عضو کانون از سراسر کشور به آفرینش و خلق اثر داستانی در این زمینه پرداختند . 
این جشنواره‌ی چهار روزه در شهر چالوس، در بخش‌های مختلف از جمله : نشست داستان‌خوانی اعضا، نشست‌های تخصصی ادبیات داستانی با حضور اساتید حوزه‌ی ادبیات داستانی، نقد و بررسی آثار اعضای برگزیده با حضور اساتید صاحب‌نظر، نشست‌های صمیمی اعضای برگزیده و مربیان با مسئولین کانون در واحد آفرینش‌های ادبی و هنری و ... برگزار گردید.
لازم به ذکر است که تعداد آثار رسیده به این جشنواره  ۳۱۹ اثر بوده است که ۴۶ نفر با ۴۶ اثر از سراسر ایران برگزیده گردیده‌اند و از استان کرمانشاه نیز دو عضو نوجوان ( هلیا کرمی و فائزه بهرامی ) به عنوان برگزیده اعلام شدند که به همراه مربی خود فروزان حسینی مربی ادبی مرکز سرپل‌ذهاب در این جشنواره حضور یافتند .

درخشش دو عضو از استان کرمانشاه در سومین جشنواره‌ی داستان آفرینش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =