مراسم خاطره‌گویی دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به‌همت اداره کل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد مراسم خاطره‌گویی دفاع مقدس با حضور فتاح محمدی از آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد فتاح محمدی ، جانباز هشت سال دفاع مقدس در مراسم خاطره‌گویی که با حضور مدیرکل ، کارکنان و اعضای نوجوان کانون استان برگزار شد، گفت: اسارت، مشکلات خاص خود را داشت.
وی گفت: صدام کسی بود که فقط حرف خودش را قبول داشت. اما ما در هر شرایط و موقعیتی که باشیم باید ادای دین کرده و تکلیف خود را به نحو احسن هر چقدر هم که در سختی و مشقت باشیم انجام دهیم.
این جانباز هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در زندان با وجود سختی‌های فراوانی که وجود داشت ولی برنامه‌های مختلفی از جمله اجرای تئاتر، مراسم عزاداری و شادی داشتیم و زندان باعث نمی‌شد که روحیه خود را از دست بدهیم و این محدودیت ها را ما به دانشگاه تبدیل کردیم.
یادآوری می‌شود که فتاح محمدی از آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است که به مدت هشت سال در زندان‌های موصل و الانبار در اسارت نیروهای بعثی عراق بود که در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =