اختتامیه کارگاه نمایش و اجرای سه نمایش خلاق در کانون پرورش فکری بشرویه

اختتامیه کارگاه نمایش خلاق ویژه اوقات فراغت تابستان در حالی در کانون پرورش فکری شهرستان بشرویه برگزار شد که سه نمایش تولیدی اعضای این کارگاه به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ صبح امروز ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۲ اختتامیه کارگاه نمایش خلاق در کانون پرورش فکری بشرویه که با استقبال خوبی از طرف اعضا و خانواده‌ها ویژه فصل تابستان همراه بود در حالی برگزار شد که اعضای شرکت کننده در این کارگاه با مشارکت  مربی خود «فروغ بهداد» توانستند نمایش‌هایی خلاق تولید کنند.

بر همین اساس در اختتامیه این کارگاه سه نمایش «گربه‌ها وخروس‌ها »توسط اعضای کودک دختر، نمایش ماجرای «کلاغ وشکارچی» کاری از اعضای پسر کودک ونمایش «ماجرای توپ قلقلی» با اجرای گروه نونهال دختر با حضور والدین در سالن آمفی تئاتر این مرکز به روز صحنه رفت.

گفتنی است در پایان نمایش والدین حاضر ضمن قدردانی از برگزاری کارگاه‌های تخصصی که باعث بالارفتن اعتماد به نفس فرزندانشان شده است خواستار برگزاری  مجدد و دروه های تکملی این کارگاه شدند تا کودکان ونوجوانان بتوانند با آرامش خاطر در اوقات فراغت در کارگاه مورد علاقه خود شرکت کنند ولحظات شادی را رقم بزنند.

اختتامیه کارگاه نمایش و اجرای سه نمایش خلاق در کانون پرورش فکری بشرویه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =