کد خبر: 329138
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
بازدید 709
پنجاه و چهارمین برنامه "پیک امید" کانون برای کودکان عشایر اجرا شد

پنجاه و چهارمین برنامه "پیک امید" کانون پرورش فکری همدان برای کودکان عشایر منطقه قلقل‌رود در ۳۲ کیلومتری شهر تویسرکان توسط واحد هنری کانون برنامه‌ریزی و اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، پنجاه و چهارمین برنامه "پیک امید" کانون پرورش فکری همدان برای کودکان عشایر منطقه قلقل‌رود در ۳۲ کیلومتری شهر تویسرکان توسط واحد هنری کانون برنامه‌ریزی و اجرا شد.

طرح «پیک امید» از برنامه‌های جهادی کانون پرورش فکری است که با هدف توسعه عدالت فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در روستاها و و مناطق کم برخوردار شهری اجرا می‌شود.

هدف مهم پیک امید توجه به اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ترویج و توسعه این فرهنگ در میان کودکان و نوجوانان خصوصا در مناطق محروم بوده که مربیان و مسولان کانون با حضور در این مناطق و معرفی کانون و فعالیت‌های آن به آگاهی‌بخشی و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی می‌پردازند.

پنجاه و چهارمین برنامه "پیک امید" کانون برای کودکان عشایر اجرا شد

در این برنامه فعالیت‌هایی چون قصه گویی، شعرخوانی، کار با سفال و بازی‌های فکری توسط  یعقوب اسدبگی، مربی کتابخانه سیار روستایی شهر تویسرکان و بهنام جهانی، مربی فرهنگی مرکز فرسفج برای بچه‌های عشایر انجام گرفت.

کودکان عشایر در این روز به همراه مربیان کانون لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را سپری کردند.

پنجاه و چهارمین برنامه "پیک امید" کانون برای کودکان عشایر اجرا شد

در پایان کودکان و نوجوانان عشایر از مربیان کانون هدایایی را دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =