موکب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در مرز باشماق مریوان برپا می‌شود

حمیدرضا گوهری در سخنانی گفت: هم‎زمان با اربعین حسینی، طرح موکب سیار کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در مرز باشماق مریوان به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، گوهری افزود: مربیان داوطلب مراکز کانون استان کردستان با همکاری مربیان مراکز استان های قزوین و زنجان در موکب کودک و نوجوان فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی  ویژه کودک و نوجوان را برای کودکان و نوجوانان شرکت کننده در مراسم اربعین به کشور عراق را اجرا میکنند.

وی خاطر نشان ساخت: قرار است مربیان کانون به مدت 15 روز در مرز باشماق مریوان به انجام فعالیت‌هایی نقاشی، اریگامی، سفالگری، بازی و سرگرمی، نمایش و... بپردازند.

مدیر کل کانون استان کردستان تعمیق فرهنگ اربعین حسینی برای گروه سنی کودک و نوجوان، انجام فعالیت فرهنگی و ایجاد فضای مناسب  برای کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف این موکب عنوان کرد.

وی تصریح کرد، در این برنامه، دست سازه‌های هنری اعضای کانون پرورش فکری استان کردستان ف قزوین و زنجان به زائران کوچک حرم اهدا خواهد شد.

وی در پایان گفت: 6 نقطه مرزی در سراسر کشور برای برپایی مواکب کودک و نوجوانان در ایام اربعین انتخاب شده است، در مرزهای اربعینی کشور مربیان کانون پرورش فکری مستقر خواهند شد و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی را اجرا می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =