کانون باید مرجع تصمیم‌ساز و متولی امور کودک و نوجوان باشد

جلسه شورای فرهنگی، اداری کانون فارس با حضور فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون در شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در این جلسه معاونان وکارشناسان به بیان  و طرح موضوع‌های اداری و فرهنگی کانون پرداختند.

معاون فرهنگی کانون ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در استان، راه‌کارهایی در خصوص حل مسائل عنوان شده ارائه کرد و در ادامه گفت: در حال حاضر در دوره بسیار حساس کانون قرار گرفته‌ایم و باید فرصت را غنیمت شمرده، با جدیت و تمام قوا برای انجام بهتر امور برنامه‌ریزی کنیم و با انجام فعالیت‌های روزآمد انگیزه کودکان و نوجوانان برای حضور در کانون را بیش از قبل ارتقا دهیم.  

 او گفت:  یکی از نیازهای امروز کانون، ایجاد قطبی‌سازی تخصصی و تهیه شاخص استانی می‌باشد و فارس این ظرفیت را دارد که در این زمینه به عنوان قطب مشخص در سطح کشور معرفی شود.

 معاون فرهنگی کانون در ادامه گفت: کانون باید به عنوان مرجع تصمیم‌ساز و متولی امور کودک و نوجوان باشد و در همه عرصه‌های مشاوره‌ای و تصمیم‌سازی سازمان‌ها و نهادهای استانی فعالیت کند.

علی خواجه‌نژادیان، مدیر کل کانون فارس نیز با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های کانون فارس، یکی از ملزومات نقش‌آفرینی کانون به عنوان عنصر اصلی تصمیم‌سازی استانی در حوزه کودک و نوجوان را، تجهیز و تسلط فنی و کسب مهارت‌های تخصصی در امور فرهنگی و اجتماعی دانست.

کانون باید مرجع تصمیم‌ساز و متولی امور کودک و نوجوان باشد

گفتنی است فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون کشور در سفری دو روزه به استان فارس ضمن بازدید از مراکز فرهنگی هنری کانون در سروستان، فسا، سیار روستایی، ۱ و ۳ شیراز، با معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استاندار دیدار و گفتگو کرد؛ با فعالان حوزه کودک و نوجوان به گفتگو پرداخت، در برنامه »مثل اربعین» که به منظور آشنایی کودکان دهه نودی با اربعین حسینی؛ (شبیه‌سازی پیاده‌روی اربعین) در شیراز برگزار شد، شرکت کرد. از کودکان شجاع حمله تروریستی حرم مطهر شاه‌چراغ علیه‌السلام قدردانی، در بین کودکان روستایی حاضر و در پایان با نوجوانان عضو مراکز شیراز به گفتگو نشست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =