صعود مقتدرانه مربی مسئول کانون پرورش فکری استان مرکزی به قله دماوند

"مینا فراهانی" مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اراک، با صعود به قله ۵۶۷۱ متری دماوند، موفق به فتح این قله مرتفع کشورمان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، "مینا فراهانی" مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اراک، با صعود به قله دماوند، موفق به فتح این قله مرتفع کشورمان شد.

IMG_20230822_205009_671.jpg

مینا فراهانی در خصوص نحوه انجام این صعود گفت: در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ از مسیر جنوبی با یاری خداوند و همچنین، تمرین‌های مداوم موفق به صعود به قله دماوند شدم.

این مربی فرهنگی و ورزشکار گفت: قله دماوند به عنوان بام ایران و با شهرتی جهانی یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی ایران به شمار می آید.اگرچه، صعود به این قله، نیازمند آمادگی کامل و تمرین‌های فراوانی دارد من هم از سال ۹۴ تا کنون در ورزش کوهنوردی و سنگنوردی فعالیت دارم و قله های زیادی در داخل استان و خارج از استان صعود کردم.

وی در ادامه از قله های فتح شده افزود: قله شهباز، لجور، آزاد کوه، علم کوه، خرسنگ، توچال، ویلیجیا، الوند خمین، الوند همدان، برف انبار قم، یخچال همدان، پهنه حصار، خسته حصار، کل جنو، قارون، سفید خانی، سهند و سبلان، شاه کیخسرو، مالگا، غازک و بسیاری از ارتفاعات دیگر کشور را با هدف دوستی با طبیعت و ترویج فرهنگ ورزش به صورت انفرادی و همگانی صعود داشتم.

در ادامه وی افزود: صعود به قله ها و کوهپیمایی صبر و آرامش را برای من به ارمغان می آورد و نگاه انسان را تغییر می دهد ،وقتی از بالا به پایین نگاه می کنیم دید پرنده است و همه چیز کوچک است و سعی می کنم سختی ها را کوچک ببینم و از آن ها درس بگیرم.

 این مربی مسئول‌فرهنگی کانون استان مرکزی افزود: نکته حایز اهمیت این صعود آن است که کار صعود و فتح قله ۵۶۷۱ متری دماوند را به‌صورت انفرادی انجام دادم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =