کد خبر: 329197
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
بازدید 181
فرهاد فلاح در نشست اعضای نوجوان کانون فارس حاضر شد

آخرین برنامه سفر معاون فرهنگی کانون کشور به استان فارس، شرکت در نشست جمعی از نوجوانان مراکز فرهنگی هنری شیراز و صدرا بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، این نشست بی‌تکلف و صمیمانه‌در مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ شیراز برگزار شد و اعضا نوجوان مراکز، بی‌پرده با فرهاد فلاح گفتگو کردند، مطالبه داشتند، پیشنهاد دادند و نقطه‌نظرات خودشان برای انجام بهتر فعالیت‌ها متناسب با ذائقه‌ی نوجوان امروز را مطرح کردند.

معاون فرهنگی کانون به سخنان نوجوانان گوش سپرد و پس از آن ضمن قدردانی از آنان، در رابطه با استعداد، پشتکار، حضورشان در کانون و فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی امورشان گفتگو کرد.

لزوم شناخت «من واقعی» و «من کاذب»، ارایه راهکار در رابطه با نحوه‌ی شناخت از خود و تعیین هدف برای آینده از جمله مواردی بود که در سخنان معاون فرهنگی کانون برای نوجوانان خودنمایی می‌کرد.

فلاح در ادامه، مشخصه‌های هدف را ریز، دست‌یافتنی و شفاف‌بودن دانست تا بتوان با آن به «من واقعی» رسید و برای رشد و پرورش تلاش کرد.

نشست نوجوانان با معاون فرهنگی کانون با نماز جماعت و خوردن آش رشته در فضای خوش‌آب و هوای مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =