کد خبر: 329220
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
آغاز رویداد بازی های رایانه ای ویژه نوجوانان در کانون پرورش فکری هرمزگان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان امروز نخستین رویداد بازی های رایانه ای را با حضور نوجوانان علاقمند برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، کانون پرورش فکری هرمزگان این رویداد را با هدف توجه بیش از پیش به برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و اهتمام ویژه جهت جذب و پایدار سازی اعضا کانون و برگزاری فعالیت های جذاب برگزار می کند.

فراخوان این رویداد ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ اعلام شد و علاقمندان دختر و پسر در گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ سال با انتخاب دو بازی رقابتی از طریق آدرس http://hormozgan.kpf.ir/game از ۲۱ مرداد ماه تا ۲۵ مرداد مهلت ثبت نام داشتند.

افتتاحیه رویداد بازی های رایانه ای روز چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ د رمحل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان واقع درخیابان آیت الله غفاری برگزار می گردد. در روز افتتاحیه جلسه توجیهی ویژه شرکت کنندگان برگزار و سپس قرعه کشی رقابتی بازی ها انجام خواهد شد.

گفتنی است، روز پنجشنبه و جمعه مورخ ۲ و ۳ شهریورماه علاقمندان به این رویداد با هم به رقابت می پردازند و در آخرین روز (جمعه ۳ شهریورماه) مراسم اختتامیه با اعلام برندگان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =