مدیرعامل با مربیان و کارکنان کانون لرستان دیدار و گفت‌وگو کرد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان لرستان عصر روز اول شهریور ۱۴۰۲ در نشستی با مربیان و کارکنان کانون این استان دیدار و گفت‌و گو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه مهدی ذوالفقاری رییس کانون زبان ایران و محمدحسین توسلی سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مربیان و کارکنان کانون لرستان طی نشستی در سالن اجتماعات کانون در خرم آباد به گفت و گو پرداخت.

مدیرعامل با مربیان و کارکنان کانون لرستان دیدار و گفت‌وگو کرد

در این نشست مربیان به بیان مسایل و  مشکلات مربیان خود در حوزه برنامه‌ها و فعالیت‌ها پرداختند و مدیرعامل به همراه رییس کانون زبان ایران و سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات کانون که در این سفر مدیرعامل را همراهی می‌کنند به پرسش‌ها پاسخ گفتند.

 در بخشی از این نشست نیز مهدی ذوالفقاری رییس کانون زبان ایران در زمینه توسعه و تحول در کانون زبان سخنانی را بیان داشت.

مدیرعامل با مربیان و کارکنان کانون لرستان دیدار و گفت‌وگو کرد

هم‌چنین محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون استان لرستان نیز در سخنانی به بیان گزارشی از عملکرد مراکز کانون استان و برنامه‌های پیش‌بینی شده پرداخت.
 قصه‌گویی محمدسپهوند عضو مرکز شماره دو کانون خرم‌آباد، دکلمه شعر و پخش نماهنگ و... از دیگر برنامه‌های جنبی این نشست بود که در حضور مدیرعامل و هیات همراه اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =