میزبانی موکب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از مهمانان کوچک امام حسین(ع)

موکب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در مرز باشماق مریوان با اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی میزبان کودکان و نوجوانان شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی می باشد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان کردستان، مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی گفت: محصولات فرهنگی و دست‌سازه‌های کودکان و نوجوانان ایرانی به کودکان عراقی در قالب سفیران کودک در مسیر پیاده‌روی اربعین نیز اهدا خواهد شد.

حمیدرضا گوهری افزود: مربیان داوطلب مراکز کانون استان کردستان با همکاری مربیان مراکز استان های قزوین و زنجان در موکب کودک و نوجوان فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی  ویژه کودک و نوجوان را برای کودکان و نوجوانان شرکت کننده در مراسم اربعین به کشور عراق را اجرا میکنند.

وی خاطر نشان ساخت: قرار است مربیان کانون به مدت 15 روز در مرز باشماق مریوان به انجام فعالیت‌هایی نقاشی، اریگامی، سفالگری، بازی و سرگرمی، نمایش و... بپردازند.

مدیر کل کانون استان کردستان در پایان گفت: موکب‌های کودکان و نوجوانان در مرزهای غربی و شرقی با ارائه خدمات فرهنگی، هنری راه‌اندازی شده‌اند و تا پایان اربعین به زائران به ویژه کودکان و نوجوان خدمات ارائه خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =