کد خبر: 329410
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
پویانمایی سینمایی «بچه‌زرنگ» به اکران نزدیک شد/ آماده‌سازی نسخه پایانی

پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری برای اکران عمومی در مهر ۱۴۰۲ آماده می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری با برخی تغییرها در نسخه پایانی، برای اکران عمومی در اوایل مهر آماده می‌شود.

نسخه‌ای از «بچه‌زرنگ» برای اولین‌بار در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی و بعد از نامزدی در شش بخش اصلی جشنواره، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین پویانمایی شد.

این فیلم اولین ورود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عرصه ساخت انیمیشن سینمایی است، همچنین «بچه‌زرنگ» سومین فیلم «گروه هنرپویا» بعد از «فیلشاه» و «شاهزاده‌روم» است که هر دو پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های سینمای ایران تا امروز هستند.

بچه زرنگ ماجرای پسربچه‌ای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان می‌داند و در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است…

«بچه‌زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «گروه هنرپویا» است که باهمت نزدیک به ۲۵۰ نفر از جوانان هنرمند ایران به کارگردانی مشترک بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی ساخته شده است.

پخش «بچه‌زرنگ» بر عهده فیلمیران است و با دریافت پروانه نمایش، برنامه‌ریزی‌ها برای اکران عمومی این اثر در اوایل مهر ۱۴۰۲ در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =