نمایشگاه «ستاره در گهواره» در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو نمایشگاه با موضوع «عاشورا» و «روز شعر و ادب فارسی» در شهریور برپا می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری هر ماه منتخبی از کتاب‌های موجود در کتابخانه را با موضوعی اختصاصی به نمایش می‌گذارد.

برهمین اساس در نمایشگاه شهریور با عنوان «ستاره در گهواره» منتخبی از کتاب‌های فارسی با موضوع عاشورا به نمایش گذاشته می‌شود که اسامی تعدادی از کتاب‌های موجود در این نمایشگاه عبارتند از: «و ناگهان پرنده شد» سروده محمد کاظم مزینانی، «داستان عاشورا» نوشته محمدسعید بهمن‌پور و تصویرگری پرویز اقبال، «آن شب آن سردار» نوشته مسلم ناصری و تصویرگری سعید رزاقی، «اصحاب عاشورا» نوشته محمدصادق موسوی‌گرمارودی، «رد پای خورشید» نوشته مهدی محدثی، «بچه‌های تشنگی» سروده حمید هنرجو با نقاشی محمدرضا لواسانی، «تشنه‌تر از من» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی با نقاشی ایرج اسکندری و «ظهور روز دهم» سروده قیصر امین‌پور.

همچنین به مناسبت ۲۷ شهریور روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار شاعر هنرمند کشورمان نمایشگاه دیگری در کتابخانه مرجع کانون برقرار است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند تا پایان شهریور ۱۴۰۲ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ به کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران کانون مراجعه کنند.

نمایشگاه «ستاره در گهواره» در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود

نمایشگاه «ستاره در گهواره» در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =