بازدید مدیرکل کانون استان از موکب‌ها و ایستگاه‌های کودک و نوجوان کرمانشاه

در راستای بازدیدهای دبیر ستاد اربعین از اجرایی شدن فعالیت‌ها، بازدید مدیرکل کانون استان از موکب‌ها و ایستگاه‌های کودک و نوجوان کرمانشاه انجام گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای بازدیدهای دبیر ستاد اربعین از اجرایی شدن فعالیت‌ها، بازدید مدیرکل کانون استان از موکب‌ها و ایستگاه‌های کودک و نوجوان کرمانشاه انجام گرفت .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان و دبیر ستاد اربعین، گفت : با توجه به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال ستاد اربعین را به صورت جدی در نظر گرفته و استان کرمانشاه به عنوان دبیرخانه‌ی ستاد ملی کودکان و نوجوانان اربعینی فعالیت داشته، رسالت ما این است که از موکب‌ها و ایستگاه‌هایی که برای کودک و نوجوان ویژه برنامه دارند، بازدید داشته باشیم و با گفتن خداقوت به آنها بتوانیم مشکلات و نیازهایی را که دارند بررسی نماییم تا انشاالله سعی کنیم با زیرساخت‌ها و امکاناتی که در اختیار مجموعه‌ی کانون است کمکی برای تقویت این ایستگاه‌ها و موکب‌ها باشیم .
لازم به ذکر است این موکب‌ها در بخش‌های مختلف مرز خسروی جهت ارائه‌ی فعالیت به کودکان و نوجوانان استقرار یافته‌اند و مدیرکل استان طی بازدیدهای خود به دیدار مسئولین این موکب‌ها نیز رفت و مسائل و چالش‌ها و نحوه‌ی فعالیت‌های اجرایی آنها را بررسی نمود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =